Yiiihaaa Nemo

Dagen har varit galen. .. eller egentligen inte... Det har varit en heelt vanlig fredag..
Jag uppfyllde Julia och Tinikas drömmar om
Nemo i drömmarnas värld

På ljuslektionen fick vi chansen att julmysa till det i caffan. yiihaaa!
Tillbringade några timmar med kuverteringsmaskinen.. Tills den blev bitter och börja strejka.
Nu har jag hängt på Twlight-trenden och gått på bio!
Och jag måste hålla med.. En jääävligt bra film! Ingen vanligt gammgrå hollywoodrulle..
Fast killen är inte så snygg som alla säger. Det är hans personlighet som gör att han är fin skulle jag säga. När hon tvingades att lämna sin pappa så rann bägaren över.. ,,, ja jag grät.... Jag gråter aldrig. Det är nått över pappor.. ååå...


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer??.. Förutom att det är nått som jag skulle vilja säga men inte tänker säga...
Det blir så komplicerat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0