har jag nämt?

Ja jag har inte bloggat på år och daarr. .. förns nu i morse.. på drygt 2 timmar har jag snart skrivit 3 inlägg. normalt? ? ?
men har jag nämt att vår stationära dator hemma har krashat och är på lagning. Oh no.
Hoppas innerligt att den ända utvägen inte är att formatera om hela hårddisken.. För vad kommer att hända då?
All min musik kommer att försvinna... .. som jag har samlat de bästa från förr och nu,.., i flera år.
.. Det här är ingen lätt period, allt jävligt ska fanimej hända.. En stjärna på min himmel som kommer försvinna???

Jag har tagit tag i det som jag innan grubblade på... Fanns ett svar och det var kanske inte det mest älskade.. Men.. det får jag leva med.. antar jag.
CLAYTON

Har jag även nämt att den galna tokbasbruden tydligen har betalt oss,, men hon har inte sett ett piss från vad vi har åstakommit. hahaha .. gött..
aja jag taggar lilllane. slippa tänka på det som händer nu och koncentrera sej på det som inte händer!..
PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0