Sanningens ögonblick...

Ja här sitter jag nu och väntar på middag..
Det har varit en riktigt fin dag på skolan: svenska, musik, idrott och matte.
Låter kanske inte som en 10 poängare, men jag gillare faktist :).. Imorn kommer det bli huur bra som hälst! först MEKO och sen Rörligbild hela eftermiddan! Vi ska lära oss om kameran, taggar! Faktumet att jag valt just rörligbild gör mej varm i hela kroppen, eller vänta nej det ¨får det att pirra till i hela kroppen!..

Igår såg jag på avslutningen av OS i Kina.
Har lite delade meningar av hela spektaklet ska göra en lite minus och plus tabell! JAAA!

+ Plus+

- En massa olika rekord har tagits.
- Avslutningen var arrangerat och riktigt fin!
- Såg inte riktigt invigningen men den höll nog den med.
- När Jimmy Page (Gitarrist i Led Zeppelin) spelade Whole Lotta Love med nån brud (kommer inte ihåg namnet)

-Minus-
- Att regeringen styr ungefär allt som händer, det hela känna på nått sätt fejk.
- Tydligen hade de animerat vissa av fyrverkerierna på invigningen (töört!)
- Som de flesta har hört så vare inte ungen som sjöng som var den riktiga som sjöng (hon riktigt hade för fula tänder (?!) )
- Sverige hade absolut inget att komma med. Några få medaljer.

Jag känner mej faktist riktig lättand just nu.
Sitter i Norrbyn, i mitt sköna och lugna rum, ingen 7:åring som tjatar och skriker på mej.
Ahhh LIIIVET!

Igår när jag var ute på en lite promenad runt Hörnefors kom jag att när man om nått år slutar skolan kommer vara rätt så 'broke'. Och livet innan kommer knappast vara ett pengahav.  - suck -
ångest måste ju få tag på nått jobb..

Dagens händelse blir defenetivt detta: The Hills sesong 4 har börjat!
Blir man gla eller gla?!

Ha det bra! Tjeoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0