Kan inte fatta det!

Dagen började kasst med regn och stress.
Men sakta blev det bättre och bättre. Känns som John Baker kommer att göra susen på engelskan nu helt klart
Klimax var deffenetivt på bussen då textCissi ringde och berätta att jag var en av de fyra som ska få fara till London i vinter (om det nu blir av) . Obeskrivlig känsla!

Dock så blev det väll några fler misstag idag, för att inte nämna rbl-lektionen hahah...
Och fuck på DEDE.. Sluta raka och säga att vi är ettor?!

Idag satt jag och Lisa på Café Station och glodde genom fönstret och fikade..
Vad äre vi ser då? .. En gubbe som går och pratar i telefon och är ute och går... På andra sidan gatan går en kvinna med en hund - samma ras som gubbens hund. Värsta 101 Dalmatinera "hookuppen", hundarna lixom HEEEEJ.. Och kvinnan ler jätte mycket... Men snubben märker typ inget för att han pratar i telefonen...
Sen märker vi att han tydligen redan hade en heltidsryv - en kvinna med huckle.. tråk..

Idag hittade jag en underbar mening i min engelskabok:
"I am doing something here = I'm in the middle of doing something; I've started doing it and I haven't finished yet."



Funky brothers.. alltid i mitt hjärta!

70tals rock, soul, funk och +:a på lite nymodigheter som Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Metallica, Iron Maiden, BloodHound Gang och In Flames... Så äre knock on wood in hollywood!

LÖVERS


Måste avsluta med Come Alive - Foo Fighters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0